Barion Pixel Garanciális ügyintézés
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Garancia


ONLINE GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS


Garanciális probléma esetén kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot! A csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező!

További információk az aktuális jótállási - szavatossági feltételekről: ---> ÁSZF

Vásárló neve:
Értesítési email cím, vagy telefonszám: *
Számla száma: *
Vásárlás dátuma:
Termék megnevezése: *
Hiba leírása: *
Adatvédelmi és adatfeldolgozási szabályzat
Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében. A személyes adatok feldolgozásának célja számlák küldése a rendszer bérléséhez kapcsolódóan, üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.
Adatvédelmi és adatfeldolgozási szabályzat
Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében. A személyes adatok feldolgozásának célja számlák küldése a rendszer bérléséhez kapcsolódóan, üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.
 

Ha a termékhez külön jótállási jegyet kaptál, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vedd fel a kapcsolatot. 

A vásárolt terméket futárral vagy postai úton is visszaküldheted az irodánk címére: 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. D/8. (Home Center Üzletközpont). 

Ha a terméket futárral vagy postai úton küldted vissza és a jótállási igény nem jogos, akkor a termék visszaszállításának díja br. 1.490Ft, mely téged terhel. 

A terméket személyesen is leadhatod az irodánkban, előre egyeztetett időpontban. Az irodánkban nincs lehetőségünk a termék bevizsgálására, javítására. 


MIK A JÓTÁLLÁS ALÓL KIZÁRÓ OKOK?

Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai, fizikai, elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.

Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.

Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túlfeszültség)

A terméken törés, repedés, égés vagy egyéb fizikai sérülés látható.

Amennyiben a terméken végzett javítási - szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.

Természetes elhasználódás és kompatibilitási problémák.

Kapcsolat

H-CS 09:00-16:00, P 09:00-14:00

Cím: Home Center Üzletközpont

1173 Bp, Csomafalva utca 1. D/8.

E-mail cím: info@xmax.hu

Telefonszám: +36 (30) 895-61-17

YTRmMTc